Kalite Politikası

 

 

"Alp Enerji sektöründe lider olabilmek için müşterinin ihtiyaç ve şartlarını karşılamayı, müşteri memnuniyetini sağlamayı  yasa ve mevzuat ile ilgili şartların yerine getirilmesi dahilinde taahhüt eder."

• Dünya standartlarında kaliteli ürün ve hizmetler sunmak.
• Görev ve hizmetlerin yerine getirilmesinde toplumsal sorumluluk bilincini oluşturmak.
• Müşterinin kalite, fiyat , teslim süresi ve sosyal uygunluk beklentilerini tam olarak algılayıp eksiksiz karşılamayı ve müşteri memnuniyetinin sürekliliğini sağlamak.
• Tüm çalışanlarının şirketin amaç ve hedefleri doğrultusunda katılımını sağlamayı ve çalışan memnuniyetini arttırmak.
• Kalite üzerine sürekli hedeflerimizi büyüterek ileri doğru yürümek ve ALP ENERJİ Sistemleri olarak kalite standartlarını oluşturmak. 
• Tüm çalışanlar tarafından kalitenin bir yaşam felsefesi olarak algılanmasını sağlamak.
• İyi elemanları şirkete kazandırmak ve performansları en üst seviyeye çıkartmak.
• Bilgi birikimini etkin paylaşmak.
• Sektöre ait teknolojik gelişmeleri yakından takip etmek ve uygulamak.
• Başlanılan her projeyi zamanında, en üst düzey tekniklerle projesine tam uyumlu, istenen kalitede ve bütçe sınırları içinde eksiksiz tamamlamak.
• Kalite yönetim sistemimizin ISO 9001 standardının gereklerini yerine getirecek şekilde dökümante edilmesi, belgelendirilmesi ve sürekli iyileştirilmesi.

Alp Enerji'nin kalite standartlarını oluşturur.

Takipte Kalın

E-Posta Adresinizi Kaydedin, Daima Haberdar Kalın.